joi, 24 martie 2011

Ciorba de fasole galbena

Pentru ciorbita am folosit:
O ceapa
 2 morcovi
fasole galbena de la congelator
delikat
secretul gustului
smantana o cutiuta
putin lapte
un galbenus de ou
o lingura de faina alba
Am decongelat fasolea, am pus intr-o oala apa la fiert, intre timp am taiat o ceapa marunt
am taiat morcoveii mai mari
Cand a clocotit apa, am pus un strop de ulei, apoi ceapa tocata si morcovii
am lasat sa fiarba la foc mic si cu capac. Intre timp, intr-un castronel am pus galbenusul de la un ou, peste care am pus o lingura de faina alba,
am mestecat bine de tot, am pus smantana si putin lapte se mesteca foarte bine sa nu se faca cocolosi.
Cand aproape s-au fiert morcovii si ceapa, am pus fasolea, delikatul si am lasat la fel la foc mic cu capac pe el.
Cand fasolea a fiert ,am dat oala de pe foc deoparte,am luat cu polonicul supa fierbinte, am pus peste pasta cu smantana si lapte, am amestecat bine, apoi am turnat in oala , am mestecat bine,si am lasat sa dea 2 colocote, am dat gustul cu otet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu