miercuri, 9 martie 2011

Tort cu banane si fructe de padure

Blatul:
12 oua
12 linguri apa
14 linguri de zahar
14 linguri faina
1 plic praf de copt Dr Oetker
1 praf de sare
Unplerea blatului:
1 pliculet crema de prajituri de ciocolata de la Dr Oetker
200 ml lapte
300 gr frisca facuta din smantana
5 linguri zahar pudra (pentru crema de prajituri)
Decor:
1 banana
ceva fructe de padure ( eu am avut la congelator mure si fragi)
Mod de preparare:


Se seapara galbenusurile de albusuri, se bat galbenusurile spuma cu zaharul, apoi adaugam apa mixand continuu, praful de sare, praful de copt si faina in ploaie mixand bine pana devine o compozitie cremoasa.
Albusurile se bat spuma bine, bine pana cand daca intoarcem vasul invers nu se varsa.
Cand sant gata albusurile, le turnam peste cealalta compozitie, si amestecam incet cu o lingura de lemn. Asa blatuil devine foarte pufos.
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, pune compozitia si dam la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru 35 de minute si ii facem testul cu scobitoarea.
Cat timp sta blatul in cuptor ne ocupam de crema , pe care o preparam cum scrie pe plic ( eu am pus in ea si vreo 2 linguri de finetti).
Cand blatul s-a racit, il taiem in doua, il insiropam cu apa calduta si zahar.
Umplem blatul cu crema si frisca. Eu l-am ornat cu frisca si fructe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu