luni, 14 martie 2011

Prajitura cu fructe de padure

Ieri am facut o prajitura, o surpriza pentru mama mea pe care nu am mai vazut-o din  decembrie, si fiindca ieri a venit acasa m-am gandit sa o rasfat cu ceva dulce.
Ingrediente:
5 oua
14 linguri zahar
14 linguri faina
12 linguri apa
1 praf de sare
1 pliculet praf de copt
2 pliculete zahar vanilat 200 gr fructe de padure(eu am avut la congelator mure si afine)
1 cutie frisca Hula la 200 gr
Mod de preparare:
Punem fructe la scurs
Se feaca galbenusurile cu zaharul, zaharul vanilat si apa, se mixeaza bine

Se pune faina amestecata cu sare si praful de copt si se mixeaza toate. Frecam albusurile spuma tare
Se incorporeaza spuma in aluatul cu galbenusuri si faina, apoi cu o lingura de lemn amestecam incet, pana se incorporeaza totul.
Fructele le amestecam cu putina faina, si se amesteca toate bine in compozitie. Am pus compozitia intr-o forma unsa cu ulei si tapetata cu faina,
si bagam la cuptorul preincalzit pentru 30 de minute. Se face testul cu scobitoarea.
Intre timp se prepara frisca si se lasa la frigider pana cand prajitura s-a racit.
Cand s-a racit prajitura, se imbraca in frisca, iar deasupra se decoreaza cu fructe. Arata cam asa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu